vrijdag 12 juli 2013

Vooruit koken en kliekjes

Gisteren heb aten wij pasta. Ik heb toen alvast saus gemaakt voor een volgende keer, dat scheelt mij in tijd. Wij hebben 1 dag in de week altijd stress tussen het werk en de beide sporten van Zoon en Dochter. Gelukkig is het nu vakantie, maar je kunt het alvast maar klaar hebben!


Afgelopen week hebben wij kliekjes gegeten. Daar wordt ik altijd heel blij van. Ik had van 2 maaltijden nog een klein beetje over (broccolistamppot en ovenschotel bloemkool). Dit heb ik met kipblokjes en rijst verwerkt tot een nieuwe maaltijd! Het was erg lekker!!
Nu nog een opsteker: ik heb deze week (8 t/m 15 juli) maar € 82,18 aan boodschappen uitgegeven en ben al klaar tot en met zondag! Wat een heerlijk gevoel :)

4 opmerkingen:

  1. Netjes zeg! Wat een leuk plaatje heb je er bij gezet trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het deze week zo goed is gegaan met de uitgaven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het goed gaat met de uitgaven. Pastasaus maak ik ook altijd voor een paar keer. En met stampot, maaltijdsoepen gaan er ook altijd wat porties in de vriezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd zo lastig om een ingevroren maaltijd weer op te warmen zonder dat het aanbrand of klef wordt. Daarom Vries ik de pasta liever niet in, maar alleen de saus. Tenzij er over is natuurlijk....

    BeantwoordenVerwijderen