maandag 8 juli 2013

Smartphone

Ik heb twee jaar geleden mijn telefoonabonnement verlengd en daar een leuke smartphone bij gedaan. Ik probeer altijd zo min mogelijk belminuten (ik bel zelden) en betaal dan wat bij voor de telefoon van mijn wens. Omdat het abonnement 1 nov afloopt mag ik 3 maanden van te voren verlengen (indien zelfde provider). Nu moet ik even vertellen dat mijn telefoon mijn laptop grotendeels vervangt, voor bijv bloggen gebruik ik de laptop, maar voor de meeste overige dingen mijn telefoon. Ik had al enige tijd problemen met het ding, en eind mei ging het fout. Stuk! (naar mijn mening is 2 jaar ook te lang voor een telefoon die vaak gebruikt wordt en ook af en toe nog eens valt). Wat nu? Ik heb een avond zitten rekenen en een vergelijking opgesteld. Het bleek dat de telefoon waar mijn oog op was gevallen als ik die nu zou kopen (ik heb hier een potje voor) en dan verlengen met een sim-only abonnement slechts € 5,= duurder zou zijn dan wachten tot 2 aug om te verlengen met een normaal abonnement (en evengoed bijbetalen voor een nieuwe) met een oude telefoon waar ook nog eens geen internet op zit. De keuze was snel gemaakt! Ik heb 'm nu een paar weken en ben er erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten