maandag 8 juli 2013

Schrik

Afgelopen week ben ik behoorlijk geschrokken! Ik heb nl al de blogs die ik lees in een rss-reader op mijn telefoon. Ik was onder de indruk dat die reader zelfstandig was, maar op 1 juli bleek deze dus met google te synchroniseren en was mijn app helemaal leeg!! Alles eruit! Gelukkig was google voorbereid op sukkels zoals ik, ik heb mijn abonnementen nog kunnen exporteren. Ik ben echter wel een hele week al bezig om een goede vervanging te vinden voor google reader, tot nu toe ben ik niet helemaal tevreden. Maar gelukkig heb ik wel alles terug!
Qua boodschappen budget gaat het ook helemaal niet goed. Ik heb uitgegeven in de week van 24-30 juni € 189,54! en in de week van 1-6 juli € 129,68. Hierbij kwamen de kosten voor de buurtbbq en de kapper, samen € 70,00.Ik weet eigenlijk niet zo goed waar al het geld aan op gegaan is. Wel is duidelijk dat het alleen boodschappen zijn, maar dat is wel ERG veel! Ik denk dat ik toch maar weer ga proberen mijn uitgaven op te schrijven, dat zal een hoop verklaren. Ik heb dit al meerdere malen geprobeerd, maar ik ben er niet consequent genoeg voor. Toch is het nodig, want dit kan zo niet meer.

1 opmerking:

  1. Oei, dat zijn wel veel uitgaven inderdaad!
    Opschrijven is de beste remedie, dan zie je meteen waar het fout gaat.Succes!

    BeantwoordenVerwijderen