donderdag 30 mei 2013

Goede service MoneyMiljonair en een mazzeltje

Ik schreef een paar blogjes terug over een aankoop bij Bonprix via de site van MoneyMiljonair. Nu zag ik steeds maar niks verschijnen over deze aankoop in mijn account. Ik heb toen gemaild naar de klantenservice, en na een paar mailtjes heen en weer heb ik toch de parels toegekend gekregen. Was wel een uitzondering, maar goede service!!
Enige jaren geleden had ik een spaarpolis afgesloten waar ik jaarlijks mijn spaarloon in stortte. Twee jaar geleden ging het bedrijf failliet waar ik werkte, dus had ik de polis stopgezet. De premie was echter al betaald tot vorig jaar, dus toen dat voorbij was het ik het geld uitgekeerd gekregen. Stond er een week geleden zomaar ineens € 200,= op mijn rekening! Bij navraag bleek dat ik er een schrijven over gehad moest hebben (niet gehad). Het was van die polis. Omdat het blijkbaar een soort woekerpolis was, was het compensatie. Dat was een hele leuke verrassing!! Ik heb het gebruikt om de schuld die ik heb aan mijn spaarrekening (teveel opgenomen) mee af te lossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten