zaterdag 25 mei 2013

Koud!!

Wat is het nog koud 's nachts! Ik had vorige week het dunne deel van het dekbed al op bed gedaan omdat ik het steeds zo warm had 's morgens als ik wakker werd. Na 2 nachten rillen heb ik heb gisteren dat deel toch maar weer terug in de kast gelegd...

Enige jaren geleden heb ik een regel ingesteld mbt de kachel. Niet eerder aan dan 1 oktober (was dit jaar zelfs november) en niet langer dan half april. Dat heb ik dit jaar niet gered. Ik denk dat het eind april/begin mei was dat de kachel voor het laatst aan was. Ik moet zeggen dat wij 's avonds dus wel met een dikke trui rondlopen hoor. Het wordt maar niet warmer.....

2 opmerkingen:

  1. Ik zit in de avonden ook nog vaak met een fleeceplaid op de bank.
    Leuke regel hanteer je.
    Wij moeten wel meer op ons gasverbruik gaan letten.
    Vorige week een fikse rekening gehad voor gas en licht wat we nog bij mesten betalen.
    Het zat in het gasverbruik,stroom was een stuk minder ten opzichte van vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd sinds kort pas mijn standen bij. Eigenlijk alleen maar om te kijken wat het saldo is in de verbruiksmanager van Essent... Maar ik moet het wel blijven doen. Het is straks in de winter natuurlijk heel handig om te weten wat het verbruik van het jaar ervoor is.

    BeantwoordenVerwijderen