vrijdag 24 mei 2013

Nieuwe maand

Vandaag begint bij mij de nieuwe maand. Ik heb besloten om de uitgaven voor de wekelijkse boodschappen te gaan bijhouden op mijn blog als extra stok achter de deur. Ik heb gemerkt dat ik m.b.t. de extra koopjes toch meer bedenk of ik het echt nodig heb en het dan uiteindelijk niet koop. Ik ga de goede kant op!! Nu de boodschappen nog ;)
Ik heb deze week nieuw poeder nodig voor de vaatwasser. Ik had die die je bij de Deka koopt (weet even het merk niet meer), maar die vind ik niet zo goed. Welk merk gebruiken jullie?


4 opmerkingen:

  1. De blokjes van de Aldi en Lidl komen steeds als beste uit allerlei tests, en zijn niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze nu van Action. Probeer eens een half blokje, wast ook schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ze van de Lidl, breek de blokjes doormidden en alles is altijd goed schoon. Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor jullie tips. Als ik niks kan vinden zal ik die van Action of Aldi proberen (wij hebben geen Lid), maar ik heb het liefst poeder. Ik had de fles in augustus gekocht en die was pas op in mei! Da's pas zuinig....

    BeantwoordenVerwijderen