zondag 9 juni 2013

Drukte en boodschappenbudget

Het is alweer even geleden dat ik wat geblogd heb. Ik heb een behoorlijke drukke periode gehad, en ben daar nog niet mee klaar.
We hebben o.a. de avondvierdaagse achter de rug. Dat is altijd een heel geregel vind ik. Ik had 5 zakken met mini marsjes etc gekocht, afgeprijsd naar € 1,= per zak. Er zit dan zo'n sticker op waar dat op staat. Helaas zag ik thuis pas dat de kassiere dat (weer) niet gezien had bij 4 van de 5 zakken. Ze heeft dus ook niet echt nagedacht. Als 1 zak dat heeft, waarom dan niet ook de rest? Ik ben er wel mee teruggegaan, het scheelde toch € 4,=!!
Het is bij ons de gewoonte om klasgenootjes ook een kleinigheidje te geven de laatste avond. Daar had ik dus die 5e zak voor gehaald. Ik had speeldoedmedailles aan een lintje, met daaraan 2 mini's. kosten totaal waren € 3,=. Mijn eigen kinderen kregen van ons nog een zakje schepsnoep erbij a € 2,30 per zakje.

Zoals beloofd komen hier de kosten voor de boodschappen van de afgelopen 2 weken: week 24-30 mei: € 108,53 en week 31-6 juni: € 132,95.
De eerste week is prima gegaan, de tweede iets minder. Ik ben echter helemaal niet ontevreden met het resultaat!

1 opmerking:

  1. Ik heb ook gehoord dat het een trend is om alle kinderen te trakteren op de laatste dag van de vierdaagse. Ik vind het een leuk idee, maar ook wel een beetje veel….

    BeantwoordenVerwijderen