maandag 12 augustus 2013

Terug van vakantie

We zijn alweer een week terug van vakantie. Ik ben helaas ook alweer aan het werk geweest. Dat is het nadeel als je eerst een paar dagen thuis bent, dan moet je na thuiskomst gelijk weer aan de bak.
We hebben 1,5 week gekampeerd in Nederland. Precies tijdens de warmste 2 weken van de zomervakantie. We stonden op een camping met een meer, dus het was heerlijk. We hebben ook nog wel leuke uitjes gedaan, we zijn geen typjes voor 11 dagen camping.
Qua financiĆ«n hebben we het vakantiebudget met € 120,= overschreden. Dit kwam o.a. door een redelijk dure supermarkt in het dorp, te weinig ingecalculeerd voor het tanken en door een aankoopje van mij van € 17,50. Er was nl een mevrouw met Tupperware in de uitverkoop. Ik heb een groentebewaarbak gekocht. Mijn moeder heeft daar de oude versie van (30 jaar ongeveer) en die is super handig! Dus nu heb ik 'm ook! Ik ben er erg blij mee, en vind € 17,50 niet duur. Er past een hele bloemkool in!


Je kunt het niet zo goed zien, maar dit is 'm dus. Er zitten 2 schuifjes op de zijkant, en daar zit ook een sticker waarop staat hoe je welke soort groente moet bewaren. Wel/geen schuifjes open etc.


1 opmerking:

  1. 120 euro is toch nog heel netjes. En wat fijn dat je zo'n prachtig weer had tijdens het kamperen in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen