zaterdag 24 augustus 2013

Boodschappen doen

Af en toe wordt ik helemaal zat van de boodschappen. Heb je net alles gehaald (denk je dan) krijg je de vragen: "is er nog beschuit?" en "waar is de sambal?" etc. Kun je weer boodschappen doen! Niet dat ik dan gelijk naar de supermarkt ren, maar het is nooit klaar lijkt het wel.
Ik kan wel heel blij worden van de AH trouwens. Ik ga vaak op maandagochtend vroeg, dan ligt het vlees dat over is van de vorige week met een 35%-sticker in de vitrines. Dat, en de hamsteraanbiedingen van de vorige week hadden tot een korting geleidt van wel € 19,=!! Daar wordt je wel blij van!
Deze maand hebben wij een verjaardag thuis, ik heb al wat spullen gehaald hiervoor. Ik probeer elke week wat mwe te nemen, dat scheelt een grote uitgaaf in 1 keer. Dit is voor het eerst dat ik het zo doe, ben benieuwd of het mij lukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen