zaterdag 24 augustus 2013

Weinig tijd

En ineens is het alweer 2 weken geleden dat ik mijn laatste blogje heb geschreven! Dat komt omdat ik dit blog schrijf zonder dat mijn gezin hier vanaf weet. Dus moet ik het doen in de weinige tijd dat ik alleen ben. MAAR, ik ben een cursus begonnen en die eist precies die die kleine beetjes tijd op! Het is nl een cursus via YouTube (gratis dus ;)) maar wel in het Engels, dus ik moet goed luisteren en daar kan ik geen man en kinderen bij gebruiken. Vandaar dat ik dus weinig blogtijd over heb.
Qua financiën is het de afgelopen maand een puinhoop geweest. We hebben wat extra uit moeten geven aan allerlei zaken zoals de vakantie, maar ook alvast winterjassen voor Zoon en Dochter gekocht. Beide voor € 40,= een jas. Is natuurlijk niet slecht! Maar ook de gympen waren te klein de voetbalschoenen moesten vervangen worden etc. Gelukkig begint maandag voor mij weer de nieuwe maand, dan zal ik de uitgaven voor de boodschappen ook weer doorgeven hier op het blog. Hebben jullie alles nog op de rit? Of is het door de vakantie ook wat in het slop geraakt?

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk valt het komende maand mee dan met het uitgeven. Succes!
    Leuk dat je via youtube een cursus doet! Ook daarmee succes dan...
    Bij ons gaat het nog hetzelfde qua financiën, geen grote of extra uitgaves gedaan in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent snel... net geplaatst en nu al een reactie :). Gelukkig dat het bij jullie wel hetzelfde gaat. Het geeft zo'n vervelend gevoel als het niet lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die jassen is inderdaad een mooie prijs. Hier moeten beide kids ook nog een winterjas en ikzelf eigenlijk ook. De schoenen zijn al gekocht of besteld. Kleding is ook al zo goed als rond dus langzaamaan komt er overzicht. Zelf ben ik ook aan het rommelen in mijn rekeningen. Eén opzeggen, de andere pasjes erbij.
    Voor de vakantie hebben wij altijd een aparte spaarrekening. Sta sindsdien ook nooit meer voor verrassingen en weet hoeveel ik uit kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 40 euro voor een winterjas is inderdaad niet duur! Ik merk dat ik nu nog niet toe ben aan winterkleding kopen. Mijn hoofd staat nog te veel naar zomer.

    BeantwoordenVerwijderen